Clubmatch KCWF 15-11-2009

Vandaag hadden we clubmatch van de KC West-Friesland in de Goorn. Het was een half uurtje rijden dus we waren snel aanwezig,ook hoefden we niet al om 8 uur aanwezig te zijn maar rond 11 uur omdat onze rasgroep s'middags gekeurd zou worden. We begonnen dus heel relaxt aan onze dag,lekker met Floor en Donald gelopen en toen richting de Goorn. Eenmaal daar kwamen we al snel bekenden tegen,dat is dan meteen gezellig. Toen mochten we de ring in tegen 13.00 uur. Keurmeester was mw M.Janssen die eerst Yazzlin in handen kreeg. Vanaf het moment dat ze op de tafel stond was mw Janssen om.Haar gangwerk was geweldig.Na op en neer, een driehoek,en drie keer(!) rond te hebben gelopen plaatste ze haar eerste en ze werd beste pup. Uiteindelijk zei ze: "hier is mijn tas,stop haar er maar in dan gaat ze met me mee naar huis" Toen mocht Breezer die zich goed showde en tevens eerste en BOB werd. Beiden kregen prachtige keurverslagen mee.  

De eindkeuringen begonnen vrij vlot en al snel waren Yazzlin en ik aan de beurt voor de puppykeuring,die bestond uit zestien puppen van verschillende rassen. De eindkeuring werd gedaan door keurmeester mw M.Klok 't Hart. Yazzlin liep haar ronde en deed dit als een volleerde showhond,en zo vol zelfvertrouwen,geweldig om te zien! Een voor een werden de puppen geplaatst,er waren 5 bordjes. Uiteindelijk wees mw Klok 't Hart Yazzlin aan als BESTE PUP IN SHOW! Wat was ik trots op dat prachtige kleine dametje dat toch maar mooi 16 puppen achter zich liet! Ik kreeg een bos bloemen,Yazzlin een beker,een zak voer en een prachtig hondenkussen waar ze meteen op sprong.Een lachwekkend moment,aan het publiek te horen.. Haar blik op de foto spreekt voor zich: die is van mij!! Nog een ererondje,foto's en vele felicitaties....onze dag kon niet meer stuk!  

_DSC6888 _DSC6891 _DSC6952 _DSC6959

_DSC6917 _DSC6986

Joomla Templates and Joomla Extensions by ZooTemplate.Com
Commentaar (2)
  • Karin  - Gefeliciteerd

Hallo As en Jerry,

Van harte gefeliciteerd met jullie toppertjes =)
    Zie ze op de Winner en kan ik ze lekker even knuffelen.
    Groetjes Karin

• Fred  - Clubmatch KCWF

Hoi Astrid en Jerry,

Wat een superresultaten. Allebei (Yazzlin en Breezer) geweldig gepresteerd. Maar we zijn natuurlijk extra trots op die malle Yazzlin.
    Helemaal geweldig. Dat wordt extra knuffelen volgende week. Geniet er van. En we zien jullie snel weer. Gefeliciteerd van ons allemaal. En lebber van mama Pink.

Schrijf commentaar
Uw contact gegevens:
Commentaar:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img]   
=)=D=(XD:dizzy:T_T:blush:^_^=_=-_-:pout::angry:=Oo_O:snicker:
:eyebrow::sigh::sick::whisper::whistle::nuu::gah::flame::cool::shy::kawaii::notfunny::snooty::uhh:X_X
XB:talkbiz::grr::onoes::psychotic::scared::evil::nomnom::zombie::want::drunk::love::meow::music:
Security
Voer de anti-spam code in die in het plaatje staat.