Update Floor 30-11-08
Met Floor gaat alles eigenlijk heel voorspoedig. Het eten gaat nog steeds moeizaam maar het gaat...ook is ze heel rustig en haar behoefte doet ze in de tuin. Gisteren was ik op de Winner,we wonen in de buurt en de show is altijd weer een hoogtepunt én leerzaam dus ben ik lekker gaan kijken wat er allemaal te zien was(vooral bij de bulletjes natuurlijk)Weer allemaal bekenden gezien dus heel gezellig. Leuk om te horen ook dat de zwangerschap van Floor echt gevolgd wordt,bedankt voor jullie medeleven! Thuis meteen gedoucht want je weet maar nooit wat je meeneemt....ik zei op de Winner nog tegen een kennis dat ik eigenlijk nog weinig aan Floor zag,behalve haar wat gezwollen tepeltjes....maar vandaag werd het ineens een ander verhaal. Ze is toch echt gegroeit en heeft ook geen taille meer. Als ze niet drachtig zou zijn zou ze ons aardig voor de gek houden zeg maar! A.s vrijdag, 5 december gaat ze voor de echo. Heel spannend allemaal,we kijken er echt naar uit. Dan is ze 27 dagen...misschien heeft Sint wel een leuke verassing voor ons!Ik hou jullie op de hoogte!
Wat een spannende dag vandaag voor jullie. Ik hoop dat de Sint een leuke verassing heeft voor jullie. Succes, groetjes,
Corina