20-09-2007
Hoi allemaal!
Hier weer wat foto's en een verhaaltje van Floor! Ik moet mijn weblog tenslotte up to date houden nietwaar? Dit weekend ga ik logeren bij de zus van vrouwtje. Vrouw en baas gaan naar de Belgische Ardennen heb ik gehoord! Ze gaan "survivallen"en logeren in een kasteelboerderij. Zus heeft ook een klein mensje in huis,Lindsey. Die vind ik wel heel lief hoor dus ik vind het niet zo erg dat ik ga logeren. En het is maar voor drie daagjes. En Donald gaat natuurlijk ook mee. Gisteravond moest ik nog even een plas in de tuin,maar het was baggerweer en zoals een dame deed ik heel snel mijn plas om weer snel naar binnen te kunnen. Maarrrrr....ik zag toch echt iets bewegen in een hoekje buiten! En nieuwschierig als ik ben ging ik kijken wat het was....een kikker!!!! Baas heeft hem snel in de vijver gezet en gezegd dat het nog geen tijd was voor een prins voor mij,anders had ik hem een kus mogen geven! Ik wist niet zo goed wat ik met zo'n springend geval aan moest. Blaffen,grommen,ook springen,ik heb alles uit de kast gehaald...ik kijk graag naar dingen die anderen doen,,,,kijk maar naar de foto van mij bij vriend schaap,hij at gras dus ik heb ook een paar hapjes genomen. Hmm,toch zijn mijn brokjes lekkerder. Vrouw wilde nog een mooie nieuwe (show)foto van mij maken..nou,en ik ben snel afgeleid dus dat duurt even...mar het is weer gelukt!!! Ik moet oefenen voor de shows in november....kan ik weer nieuwe bulletjes ontmoeten!! En laten zien hoe leuk ik ben! Groetjes en knuffels,Floortje
hoi hoi
Wat een prachtige foto`s weer van Floortje!!
wat is het toch een mooie meid.
prettige vakantie !! misschien maakt baasje weer mooie foto`s in de Ardennen van je!! ben benieuwd!!
Dikke knuffel
groetjes Caroline en Herbert